Ο δημιουργός του Facebook, Μαρκ Ζούκερμπεργκ παρουσίασε τις αλλαγές στην ετήσια εκδήλωση «Connect» της εταιρείας.
Η επόμενη μέρα του Facebook θα το βρει εντελώς διαφορετικό και με το όνομα Meta.
Πλέον, η πλατφόρμα δεν θα πουλάει πρόσβαση στο Facebook ή στο Instagram, αλλά έναν online κόσμο που θα μπορούμε να ζούμε με το avatar μας, να βλέπουμε αγώνες με τους φίλους μας, να παίζουμε online με το πάτημα ενός πλήκτρου και να ταξιδεύουμε σε κόσμους που δεν έχουμε φανταστεί.
Η εξαγορά της Oculus VR πριν χρόνια και η συνεχής επένδυση σε περιεχόμενο έχει κάνει το Facebook έναν δυνατό παίκτη στο κομμάτι της εικονικής πραγματικότητας, ενώ πρόσφατα εξαγόρασε και gaming studios όπως η BigBox VR. Μέχρι και τον Μάρτιο, πάνω από 10.000 υπάλληλοι του Facebook εργάζονταν πάνω στον τομέα της εικονικής πραγματικότητας, κάτι που από μόνο του λέει πολλά.
Η εταιρεία ξεκίνησε εδώ και μερικά χρόνια και επενδύει στο σχεδιασμό για το metaverse, ένα ψηφιακό περιβάλλον που συνδυάζει τα στοιχεία των διάφορων εφαρμογών της, τις online αγορές και πωλήσεις προϊόντων, αλλά και των τεχνολογιών εικονικής πραγματικότητας (VR) και επαυξημένης πραγματικότητας (AR). Η επίσημη αλλαγή της επωνυμίας της εταιρείας (που θα αντικαταστήσει και τη μετοχή της στο χρηματιστήριο) θα γίνει την 1η Δεκεμβρίου.